Pytania i odpowiedzi

Czym jest SEO?

SEO to szereg technicznych metod marketingowych, stosowanych aby poprawić ocenę witryny internetowej w wyszukiwarkach takich jak Google. Identyfikacja dobrych słów kluczowych, rozwój jakości linków, sprawdzania poprawności kodu i znaczniki treści są kluczowe dla SEO.

Czym różni się SEO od SEM?

SEM, czyli Search Engine Marketing, obejmuje wszystkie aspekty marketingu w wyszukiwarkach, w tym SEO, PPC, programy partnerskie, kampanie w mediach społecznościowych, itp.

Stosuję już PPC, czy potrzebuję również SEO? Jaka jest różnica?

Nasi klienci opierając się na statystykach zauważają, że organiczne wyszukiwania (SEO) stymulują o większą sprzedaż niż płatne reklamy internetowe. Niektórzy uważają, że wizyty SEO przekładają się na sprzedaż dziesięć razy lepiej niż PPC.

Dobrze skonfigurowana kampania reklamowa PPC (Pay-Per-Click) jest aktywna od razu, ale może kosztować krocie. PPC jest również podatne na fałszywe kliknięcia, czyli złośliwą i kosztowną sztuczkę, którą konkurenci mogą wykorzystać, aby Twój wysiłek związany z PPC poszedł na marne. Co więcej, działania PPC znikną, gdy przestaniesz płacić. PPC nie ma wpływu na pozycję Twojej strony w wyszukiwarkach.

Z drugiej strony, SEO jest wolniejsze na początku, potrzebuje zwykle od jednego do trzech miesięcy, aby zacząć działać na wysokich obrotach. Ale reszta to dobre wieści. Z SEO jesteś odporny na ataki konkurencji, a jego efekty są trwałe, dzięki czemu można regularnie zdobywać nowe zestawy pojęć, gdy Twoje ostatnie wysiłki wciąż przynoszą efekty.

Co to jest czarne SEO? (A co to jest białe SEO?!)

Białe SEO używa bezpiecznych, najlepszych praktyk zalecanych przez wyszukiwarki. Czarne SEO to techniki przewrotnie podnoszące ocenę robotów wyszukiwarek. A więc? Jeśli Google dowie się, że stosujesz czarne SEO, ukarzą Cię. W jaki sposób? Zdegradują Twoją witrynę do dołu wyników lub usuną ją ze swojego katalogu w ogóle.

A co z bezpłatnym nie-SEO marketingiem?

SEM, komunikaty prasowe i inne tradycyjne działania marketingowe dobrze współdziałają z kampanią SEO. Zalecamy strategię obejmującą szeroki zakres bezpłatnych technik marketingowych, aby osiągnąć swoje cele.

Jak dobieracie słowa kluczowe dla mojej działalności?

Najpierw poprosimy, abyś opisał swoją działalność i rynek oraz podał kilka początkowych sugerowanych słów kluczowych. Wtedy będziemy przetwarzać te dane i wprowadzać je do naszych narzędzi bazodanowych. Dzięki temu otrzymamy setki powiązanych wyszukiwań wraz z informacjami o tym, ilu ludzi je wprowadza i ile witryn internetowych konkuruje z Tobą w tym obszarze. Ograniczymy wyniki do kilku najbardziej wartościowych fraz kluczowych, najlepiej dopasowanych do Twoich celów oraz możliwości finansowych. Identyfikacja słów kluczowych to najbardziej interaktywny etap między klientem a konsultantem. Po kilku rundach rozmów i e-maili jesteśmy gotowi, aby przejąć stery i nie niepokoić Cię już tak bardzo!

Moja witryna została zablokowana w Google! Czy możecie mi pomóc?

Tak. Jeśli Twoja witryna została zablokowana lub umieszczona na czarnej liście Google czy innej wyszukiwarki, możemy pracować nad tym, aby znów pojawiała się w wynikach wyszukiwania. Będziemy wykonywać audyt, aby upewnić się, że używasz tylko zalecanych taktyk, a następnie przekazywać tyle informacji do wyszukiwarki, aby ponownie zaczęto indeksować Twoją stronę.

“ Kto pyta nie błądzi ”

Formularz kontaktowy

Masz pytanie?

Polecamy